„AŠ – MAŽASIS TYRĖJAS“ (STEAM PROJEKTAS)

Paskutinę gegužės mėnesio savaitę darželio grupėse įsikūrė naujos edukacinės erdvės: „Burbuliatorius“, „Mažasis mokslininkas“, „Konstruoju ir statau“, „Spalvų išdaigos“, „Dizaino studija“, „Olimpinis miestelis“ ir kt.  Ugdytiniai su tėveliais tapo mažaisiais mokslininkais, inžinieriais, dizaineriais, dailininkais, programuotojais, krepšininkais ir kt.

„Strakaliukų“ grupėje įrengta edukacinė erdvė „Burbuliatorius“. Vaikai tyrinėjo vandens savybes, atliko su juo eksperimentus: pūtė burbulus,  darė „Putų jūrą“,  stebėjo kurie daiktai skęsta, o kurie plaukia, plukdino laivelius, liejo spalvas.

„Judručių“ grupėje įkurta edukacinė erdvė „Mažasis mokslininkas“. Joje vaikai atliko įvairius eksperimentus su balionais, vandeniu. Tyrinėjo vandenį, jį pilstė, plukdė „vandens lelijas“, stebėjo kaip vanduo dažosi įvairiomis spalvomis. Darė „oro balionus“, vandens bombas ir kt.  Trumpam visi tapo mokslininkais, tyrėjais, laborantais.

Dizaino studijoje („Pelėdžiukų“ gr.) – tyrinėjo gamtinę medžiagą, darė kūrybinius darbelius ,,Madų šalyje“: iš gamtinių medžiagų apklijavo trafaretus, kūrė įvairius drabužius. Dėliojo rūbus, aksesuarus kurdami interaktyvų  takelį, skirtą žaisti su robotu – bitute. Dekoravo, kūrė stilingus, puošnius automobilius. Įrengė ,,Grožio studiją“  –  piešė ant kūno.

Užsukę į „Šnekučių“ grupėje įrengtą edukacinę erdvę ,,Konstruoju ir statau“ ,  vaikai galėjo statyti iš LEGO, DUPLO kaladėlių įvairius statinius. Jų laukė linksmasis ,,Traukinukas“: vaikai papuošė vagonus savo piešinukais, užrašė maršrutą ir vyko į kelionę.  Išbandė saviraiškos galimybes konstruodami ,,robotą“.

Atvykę vaikai į Olimpinį miestelį  („Kodėlčiukų“ gr.) puikiai leido laiką išbandydami savo jėgas rungtyse: krepšinio, boulingo varžybose,  šuolyje į aukštį. Su draugais bei tėveliais žaidė šaškėmis ir domino.  Treniravosi ant treniruoklių.

„Ežiukų“ gr. edukacinėje erdvėje „Spalvų išdaigos“ vaikai tyrinėjo spalvas, jas dažė, kūrė mandalas iš įvairios gamtinės medžiagos.

Puikiai į edukacines veiklas integravosi ugdytinių tėveliai. Vaikams talkino Šiaulių Salduvės progimnazijos mokiniai. STEAM veiklos plėtoja vaikų aplinkos pažinimo, tyrinėjimo, kūrybiškumo, skaičiavimo ir matavimo,  mokėjimo mokytis ir kt. įgūdžius.

 

MIR.LT   © 2019